close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ליווי משפטי בענייני משפחה

מערכת שורשיד כסליו, תשפד27/11/2023

עורך דין אשר מתמחה בתחום הגירושים ניהול הרבה מאד תיקים בתחום זה אשר בכל אחד מהם הסיפור הוא אחר ולכן גם הנוסח של הסכם הגירושים תואם צורך ייחודי

תגיות:

ליווי משפטי
בני זוג שמתחתנים באהבה גדולה מאמינים שהם יישארו יחד לאורך כל חייהם לאור היחסים המעולים ביניהם שכוללים פתיחות, חברות אמיתית ואהבה עוצמתית. עם זאת לא תמיד בני הזוג מצליחים להחזיק מעמד יחד וזוגות רבים בישראל מגיעים לקצה הדרך המשותפת ומחליטים לפרק את החבילה. מדובר בהליך מורכב וסבוך ובמיוחד אם מדובר במשפחות שיש בהן ילדים. יש מקרים שבהם בני הזוג מסיימים את מערכת היחסים בדרך נאותה ומכובדת ונשארים בתקשורת טובה ויש גם מקרים אחרים שבהם מדובר בסכסוך עוצמתי ולכן כל אחד מהם שוכר את שירותיו של עורך דין שהוא מומחה בענייני

גירושין ובאמצעות ליווי משפטי הם עושים כל שניתן כדי להגיע להסכם גירושין הוגן.

לאור החשיבות הרבה של הליך זה, המגמה של בני זוג רבים היא לקבל המלצה חיובית על עורך דין משפחה בקריות שיעניק להם את התמיכה והייעוץ הרוחבי כדי לצלוח תהליך זה ולסיים אותו מהר ככל האפשר. כל אחד מהם פונה לחברים או לקרובי משפחה אשר נזקקו לליווי משפטי בתהליך מסוג זה ולאחר קבלת הפרטים הם נפגשים עם עורך הדין, מתרשמים מהמקצועיות ומהידע שלו וכך הם נכנסים לעובי הקורה. המטרה של כל עורך דין היא לייצג את האינטרסים של הלקוח שלו ולעשות כל שניתן כדי שהוא ישיג את מלוא מטרותיו או חלק ניכר מהן.

ליווי משפטי בתהליך גירושין
בשלב ראשון הלקוח מספר לעורך הדין את השתלשלות העניינים בין בני הזוג אשר הובילה לקבלת ההחלטה המכרעת על פיצול משפחתי. בדרך כלל זה קורה לאחר שבני הזוג ניסו שיטות שונות של ייעוץ זוגי כדי להגיע לשלום בית ולקירוב היחסים. אך אם לא הייתה לכך הצלחה אין ברירה אלא לקבל ליווי משפטי ולבצע את הליך הגירושין על פי חוק.

נושאי מחלוקת עיקריים בין בני הזוג
עורך דין אשר מתמחה בתחום הגירושים ניהול הרבה מאד תיקים בתחום זה אשר בכל אחד מהם הסיפור הוא אחר ולכן גם הנוסח של הסכם הגירושים תואם צורך ייחודי של זוג זה. כדי שהוא יעניק ליווי משפטי רוחבי, עליו לקבל נתונים מפורטים על ההיקף של הנכסים בידיהם של שני בני הזוג, כמו דירת מגורים, דירה להשקעה שמקבלים עבורה שכר דירה חודשי, חנות, מגרש או כל נכס אחר.

מעבר לכך עליו לדעת את מלוא המידע לגבי הממון של שני בני הזוג, בחשבונות הבנק בארץ ובחו"ל בקופות גמל, קופות פנסיה, תשלומים עתידיים של פיצויים ממקום העבודה כמו לדוגמה של אנשי קבע שמשתחררים לאחר שנות שירות ארוכות ועוד.

משמורת משותפת או תשלום דמי מזונות
במסגרת ליווי משפטי מקבל הלקוח מידע מפורט על ההבדלים בין האופציה של משמורת משותפת שבה שני בני הזוג חולקים זמן זהה עם הילדים ולכן אין בה תשלום של דמי מזונות אלא לעיתים רק תשלום עבור מדור, לבין האופציה של תשלום דמי מזונות אם הילדים גרים באופן קבוע בבית אחד ובן הזוג השני מטפל בהם במהלך יומיים קבועים בכל שבוע, בכל סוף שבוע שני ובחגים על פי חלוקה זהה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה